Проходження виробничої практики учнями коледжу

Професія муляра, штукатура, столяра будівельного потребує не тільки відмінних теоретичних знань, а й достатніх практичних навичок.

Саме на виробничій практиці учням коледжу надається можливість проявити і зарекомендувати себе. Виробнича практика дає можливість кожному учню остаточно переконатись в правильності зробленого ними вибору. Під час її проходження учні можуть перевірити свій професіоналізм, закріпити й удосконалити професійні знання, уміння і навички.

Саме зараз у розпалі проходження практик учнями груп №3, №6, №7 та №8 під керівництвом досвідчених майстрів виробничого навчання Рабешка В.Й., Вдовиченка О.А., Буханкович Т.М., Бойка С.М. Їх формула успіху — це любов до дітей і професії, невтомна праця, постійне самовдосконалення, творчість та креативність. Саме їм притаманний високий професіоналізм і компетентність, глибокі педагогічні й виробничі знання, володіння найскладнішими вміннями і навичками на рівні останніх досягнень науково-технічного прогресу, любов до вихованців і милосердя, доброта і чуйність.

Виробнича практика проходить згідно навчального плану та заключених договорів на виконання загально-будівельних робіт. Учні виконують всі види робіт передбачених кваліфікаційними характеристиками. Так учні групи №3 зводять господарську будівлю із бетонних блоків, групи №7 — виконують штукатурні роботи, групи № 6 — шпаклюють стіни, групи №8 — виготовляють дерев’яну бесідку та проводять ремонтні роботи в душевій кімнаті гуртожитку.

В процесі виконання будівельних робіт майстри виробничого навчання безпосередньо демонструють трудові прийоми та акцентують увагу на правильній організації робочого місця, вимогах охорони праці по виконанню даних робіт, вирішенню ряду проблемних виробничих ситуацій.

Здобувачі освіти успішно засвоюють все до найменших подробиць: послідовність виконання робіт, рухи, правильне положення, уміння користуватись інструмент тощо.

Всі наші учні — великі молодці!!! А виробнича практика — ще один крок до їхньої майбутньої трудової діяльності.