Науково-методичний семінар «Організація методичної роботи коледжу в умовах дистанційного та змішаного навчання»

22 листопада 2022 року  на базі  ВСП «Костопільський будівельно-технологічний фаховий коледж НУВГП» відбувся науково-методичний семінар  «Організація методичної роботи коледжу в умовах дистанційного та змішаного навчання». Захід відбувся у онлайн-форматі на платформі Google Meet. Цільову аудиторію учасників семінару склали методисти, викладачі та заступники директорів закладів фахової передвищої освіти Рівненської області.
Робота семінару була присвячена обговоренню актуальних питань, обумовлених реаліями сьогодення. Захід розпочався зі звернень директора коледжу Андрія Алексєйчука та голова методичного об’єднання методистів ЗФПО – Катерина Дмитрійчук, які зазначили, що невід’ємною складовою організації освітнього процесу в коледжі є цілісна система методичної роботи, яка забезпечує умови для постійного вдосконалення фахової майстерності педагогічних працівників через упровадження в освітній процес сучасних освітніх технологій. Директор побажав учасникам семінару успіхів і натхнення в роботі.
На семінарі обговорювали такі теми:
  • «Використання цифрових інструментів для організації дистанційної (змішаної) форми навчання» (методист кабінету інформаційно-комунікаційних технологій РОІППО  Оксана  Горницька);
  • «Роль методичної служби в професійному зростанні педагога»  (заслужений працівник освіти України, методист Ради директорів ЗФПО Рівненської області  Віталій Кононович Процюк.
  • «Організація методичної роботи у ВСП «Костопільський будівельно-технологічний фаховий коледж НУВГП» в умовах дистанційного та змішаного навчання» (методист ВСП «КБТФК НУВГП» Наталія  Гурська)
  • «Освітній веб-ресурс, як ефективний інструмент організації дистанційного навчання» (заступник директора з НВР ВСП «КБТФК НУВГП» Наталія Божко)
Доповіді-презентації були змістовними, актуальними й цікавими. Проведено аналіз поняття дистанційного навчання, інформаційних компетентностей здобувачів освіти під час дистанційного навчання, використання освітніх платформ з метою підвищення рівня цифрової грамотності педагогічних працівників та організації якісного змішаного або дистанційного навчання.
У кінці засідання були обговорені виступи доповідачів та підведені підсумки роботи  семінару.