Виховний процес в коледжі.

Наші діти – це наша старість.

Правильне виховання – це наша

щаслива старість, погане виховання

– це наше майбутнє горе, це наші сльози,  

це наша провина перед іншими людьми. 

Антон Семенович Макаренко 

        У цілісному педагогічному процесі важливе місце посідає процес виховання (виховний процес). Поняття “виховання” вживається у педагогічному значенні – як цілеспрямована виховна діяльність педагогів (класних керівників) у навчальному закладі з метою вирішення конкретних виховних завдань. Місце і роль процесу виховання можна зрозуміти, порівнюючи поняття “формування особистості”, “соціалізація особистості” і “виховання”.

      Формування  є процесом становлення людини як соціальної істоти під впливом усіх без винятку факторів – соціальних, економічних, ідеологічних, психологічних та ін. Процес виховання – це управління процесом особистісного розвитку учня шляхом створення сприятливих умов (X. Й. Лійметс). Сприятливими умовами слід вважати педагогічно обґрунтовану організацію середовища, діяльності, спілкування, стимулювання тощо.

     Виховання… – це багатогранний процес постійного духовного збагачення і оновлення тих, хто виховується, і тих, хто виховує…  В. О. Сухомлинський.

    Виховний процес є цілеспрямованим. Мета сучасного виховного процесу характеризується гармонією соціальних та індивідуальних цілей, завдань, співробітництвом у їх досягненні.

      Процес виховання є тривалим, власне, безперервним процесом. Він триває все життя. При цьому змінюється лише роль і співвідношення різних виховних факторів. До школи провідну роль у вихованні відіграє родина, в роки навчання – школа, коледж, вуз. Із початком трудової діяльності – власна сім’я, трудовий колектив, громадські, політичні, релігійні організації. Шкільне виховання залишає найглибший слід у свідомості людини, тому що нервова система у молодому віці характеризується високою пластичністю і сприйнятливістю. Проте це не означає, що “яскравий виховний захід здатний змінити поведінку учня. Необхідна система роботи, підпорядкована певній виховній меті.

     В Костопільському будівельно-технологічному коледжі виховний процес відбувається згідно плану виховної роботи. Також педагогічний колектив постійно запроваджує інноваційні методи виховання та певні власні традиції.

    Так, гарною традицією стали тематичні лінійки, які проводяться щопонеділка.

Куратори та класні керівники готують лекції, бесіди та диспути на задані теми.

Студенти та учні завжди з цікавістю беруть у них участь. Ось з такими темами вже познайомились наші учні та студенти:  Остап?юк  А. П. – «Безпечний кіберпростір»; Павлова Т. О. – «Депресія і способи боротьби з нею»  29.10.18;  Гузовець О. Ю. – «Небезпеки сучасної молоді»  5.11.18; Алексєйчук Ж. В. – «Насильство в сім?ї: види, як протистояти? » 12.11.18

     Крім того, на лінійках відбувається нагородження учасників різних конкурсів, олімпіад, спортивних турнірів, тощо. Нещодавно в КБТК НУВГП відбувся турнір з міні-футболу серед груп коледжу. В старшій віковій категорії (III – IV курси). І місце посіла група №1, ІІ місце група 61 Бі та ІІІ місце 81 Бі. Кращий бомбардир став Осійчук Михайло – учень групи №1. В молодшій віковій категорії ( І – ІІ курси) І місце посіла група №6, ІІ місце група 81 Б та ІІІ місце група №2. Кращий бомбардир ствав Старовойт Максим – студент групи №81 Б. Переможці змагань були нагородженні кубками, грамотами та медалями.

Наразі триває підготовка до святкувань з нагоди Міжнародного Дня студентів.

Далі буде…

Previous Image
Next Image

info heading

info content